Skusenosti s Tatra bankou Skusenosti s Tatra bankou

Dátum pridania: 01.10.2013, Kategória: Firma, Autor: bankar
Lokalita: Bratislavský kraj


Jedna z najhorších a najpodvodníckejších bánk aké som u nás poznal, verejne vás budú klamať bez hanbi do očí a je im to uplne jedno. Ponukli mi tu ako klientovi ich DDS na 1 rok účet zadarmo, tak som to na skúšku zobral. Lenže žiadne zadarmo sa nekonalo, pretože ked som prišiel pred vypršaním termínu dat žiadost o ukončenie účtu, tak na mna hned vybehli s poplatkom najskor 12€, potom ubrali na 5€, lebo ani sami nevedeli čo vlastne je správne.Bolo to vraj za ukončenie účtu, čo mi samozrejme akosi pri založení pozabudli(??)povedat.Už len po tejto skusenosti by som túto inštitúciu nikomu neodporúčal, naviac komunikácia je úplne nulová, do banky sa nie je možné dovolať,všetky čísla sú utajené, takže sa dá komunikovat len cez akýsi Dialog čo je trápny chat, na ktorom operátorky absolutne nič nevedia. A čo sa týka úročenia vkladov na terminakoch, tak to je totálne to najhoršie na trhu, uplné ožobračovanie klientov. Takže v skratke nenašiel som ani jedno pozitívum, inými slovami je to uplne to najpodradnejšie medzi tunajšími zdieračskými bankami...rýchlo odtial preč...


renata
Katastrofa ! Hamba !
dátum pridania: 15.11.2013
(8)
renata

fuuuuuuj

dátum pridania: 08.11.2016
(0)
freesis
pre mna jednoznacne najlepsia banka na SK po skusenostiach s inymi bankami ako klient.Najlepsi internet banking a najlepsie sluzby
dátum pridania: 20.11.2013
(36)
Funo

Vsetko zle

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
Tita

Katastrofa

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
Mnau

Tak je to tak

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
Cuvo

Poslat ich prec

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
zuzana
Neodporucam a s ich službami som maximalne nespokojna. Pri ruseni kreditiek si to zacnite vybavovat radsej pol roka dopredu, obzvlast ak sa chystate do zahranicia, nakolko Vam to bude maximalne ako to pojde znemožňovat. Odporucam riesit cez pravnikov akykolvek problém, pretoze z klientov robia hlu*****v a spoliehaju sa na to, ze \"obycajny\" clovek s nimi do sporu nepojde. Ak Vam 2 sefovia v 2 roznych pobočkách pred svedkami povedia, ze vsetko je v poriadku a este sa ospravedlnia za vzniknute neprijemnosti a o tyzden Vam zavolaju z TB, ze to v poriadku není... P.s. na sluzbe Dialog a spol. ako som sa dozvedela v pobocke TB, pracuju brigadnici, ktori citujem \"nemaju az také skusenosti\". Ak budete potrebovat riesit ich nezrovnalosti napriek tomu, ze ste im oznamili, ze odchadzate do zahranicia, pripravte sa na to, ze Vam slečna v telefone na cisle ktore Vam ma pomoct oznami, aby ste prisli osobne a medzitym Vam vymenuje 4 verzie toho coho sa ta ci ona vec tyka. A je im jedno ci ste v Australii, Kanade alebo kdekolvek, treba prist na pobočku osobne!
dátum pridania: 26.11.2013
(4)
Hiho

Mimo su

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
Meni

Nadavat nato by vas bolo

dátum pridania: 02.06.2017
(4)
Katka
Ako tu uz bolo spomenute, Tatra Banka robi zo svojich klientov hlu*****v. Mam ucet Tatra Personal Academy (kedze studujem). Po dovrseni 20. rokov mi ho zmenili a obycajny a to bez upozornenia. Je sice pravda, ze som si az moc neskoro vsimla, ze mi z uctu odchadzaju privisoke poplatky, tak mi z uctu stihli stiahnut cez 40 eur... Ziadala som o vratenie penazi, co mi zamietli s tym, ze mi poslali upozornenie do schranky sprav v Internet bankingu a dokonca aj s datumom a casom kedy som ho citala. Nepamatam si, ze by som nieco taketo citala. Poslala som im dalsiu ziadost, ze chcem aby mi preposlali tu spravu (to uz mi ani neslo o peniaze, ale o princip). Poslali mi dalsiu odpoved s tym, ze mi napisali datumy, od kedy do kedy som tu spravu mala v schranke sprav a ze kedy som ju citala, avsak tentokrat mi napisali iny cas... Spravu mi nepreposlali, ani len printscreen tej informacie co mi poslali. Cele mi to prislo tak, akoby niekto niekde spravil chybu a snazil sa ju takto maskovat. Komunikacia so zakaznikom 0%. Napisane sposobom, ze \"aj tak ti tie peniaze neposleme\", hoci som ziadala o preposlanie spravy a peniaze pre mna uz neboli prvotne. S pracovnikmi v pobocke mam len pozitivne skusenosti a oni su to jedine, preco som bola nerozhodna, ci z banky odidem, alebo nie. Komunikacia z centraly, komunikacia prostrednictvom Dialogu, atd je pre mna vsak nulova. Uz mam zalozeny ucet v inej banke a zajtra si idem zrusit tento v TB...
dátum pridania: 29.12.2013
(4)
Martin

Katka ako študentka by si mala ovládať gramatiku!!! Nedajbože študuješ na vysokej? No zbohom! Ako máš pravdu s TB, ale hrúbky ako ***** by si robiť veru nemusela. Alebo rovno vráť diplom, ak si nedajbože nejaký už dostala. Nepatrí Ti!!!

dátum pridania: 09.01.2018
(0)
marek
tato banka je asi ta najhorsia aku poznam. niekolko rokov mi tam chodil prijem. mal som nejeden uver od nich. vsetko nacas vyplatene. ked som potreboval dalsi uver tak ako vazenemu klientovy mi uz dalsi poskitnuty nebol. tak som presiel do inej banky. mal som omeskanu jednu splatku u nich o ktorej som nevedel lebo to si banka nejako proste zmyslela ze mam este nejaku podlznost u nich. tak som sa koly hluposti stal v uverovom registri neplaticom. zo slusneho cloveka spravia neplatica a *****a.
dátum pridania: 04.01.2014
(3)
Jajo

Daco strasne ako to tak moze byt

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
Trol

No co uz

dátum pridania: 02.06.2017
(1)
Toni

Tak toho este malo poznas

dátum pridania: 02.06.2017
(1)
peter
Otras...chcete hypoteku pracovnicka banky sama urcila vysku uveru ktoru mozu schvalit vychadzajucu z dolozenych podkladov . Neschvalili,zavadzali. Strateny cas... Oslovime inu banku. Tatrabanka, uz nikdy a to som sa tam chcel vratit. Asi je to len pre vyvolenych
dátum pridania: 13.01.2014
(1)
ja

taka ista skusenost

dátum pridania: 15.02.2017
(0)
Jana

Tak vam treba

dátum pridania: 02.06.2017
(2)
Anonym
Zdravim, boze ludia , nic len sa stazovat, ja som spokojny, bol som klient troch bank a vsade som bol spokojny, vsade si ma vazili, a ja som si vazil ludi a sluzby, nikdy som nemal najmensi problem a zvlast nie v Tatra banke, netvrdim ze je najlepsia ale mne vyhovuje. Davam palec hore vsetkym bankam aj ked nie vzdy vedia vsetkym vyhoviet a naopak postrielal by som nebankovky a ludi co dovolili take zdieranie zufalych ludi co musia riesit veci cez nebankovky. Pekny den
dátum pridania: 21.01.2014
(17)
Ernest

Riesili ste cez nejaku banku aj hypoteku alebo len vyuzivate standardny ucet?

dátum pridania: 21.12.2015
(1)
podnikatel
Tak v Tatra Bnake by si otovril učet iba RETARD! Nikdy v živote !
dátum pridania: 21.01.2014
(8)
Cao

Ludia maju zazit vsetko

dátum pridania: 02.06.2017
(1)
alojz
Mesačný poplatok 7€ !? Už nikdy !!! BANDA nenažrancov.
dátum pridania: 22.01.2014
(5)
alojz

na vsetkom zarabaju

dátum pridania: 08.11.2016
(0)
expert
Ak mate ludia rozum tak tuto banku budete obchadzat a ani si nevšimnete ten nadpis ... Tato banka je hned druhy najväčši zdierač po nebankovkach pozor na tuto banku ak ste v minuse jeden cent tak vam daju upomienku v hodnote 15eur + 30 eur a ak by ste sa dostali neskor do väčšieho minusu tato banka odmieta s vami hoci aku komunikaciu žiadne riešenia iba vam poskytne taku možnost kde sa možete dostat ešte do väčšich sračiek ... a na bohatych sa doslova obohacuju tak ako vedia ponukaju vam rozne uvery vyvolavaju vam ked mate peniaze na učte a nedaju vam pokoj ... predschvaluju uvery ktore su nezmyselne je to len lakadlo že si vas važia tak vam ponuknu o 1% menši urok na uvery ale oni si vas nevažia chcu len na vas zarobit ... a ked by ste sa dostali do minusu jednoho centu začina kolotoč upomienok žiadne riešenia žiadne individualne dohodnutie ani po komunikaci s bankou upomienky vam narastu aj ked sa snim chcete dohodnut na tuto banku by som si na vašom mieste dal velmi velky POZOR!Hned chcu odstupovat od zmluvy a tlačit to do exekucie pripada mi to ako keby boli dohodnuti s exekutormi aby vam zobrali byt a vas zodrali uplne o posledny cent ... takyto pristup som ešte nikdy v živote v žiadnej banke nevidel ... ak nemate velke miliony na učte tuto banku vam doporučujem obchadzat!
dátum pridania: 22.01.2014
(6)
Chudak

Presnejšie legálny zlodeji!!!!!!!

dátum pridania: 01.07.2016
(1)
Erik
Čítal som komentáre hore, a nestačím sa diviť, to v ktorej tatra banke som bol ja? Na marse? Dnes som bol podpisovať hypo zmluvu, pri mojom príjme, ročných dvojčatách, priateľke na rodičovskom, mám úrok 3,95!!! Otvorenie účtu a vedenie zdarma, platba zdarma, výbery, inkasné služby zdarma... V slsp mám účet už 12 rokov, a tam som pri žiadaní o hypo ani neprešiel systémom!!! Platím im každú somarinu, zvýšili cenu za správu účtu bez oznámenia. A to sa mi ešte hodinu v tatre hrali pracovníčky s deťmi!
dátum pridania: 31.01.2014
(13)
peto
Ja už pracujem na odchode z TB. Mám mKonto v mBank a som maximálne spokojný.Ešte tento mesiac dotiahnem nejaké platby a rušim účet. Vnucujú Vám niečo čo nechcete a pýtajú si za to šialené poplatky!Stačilo a taká dosť podstatná informácia pre klientov TB ob 1.3.2014 sa budú zvyšovať poplatky. Tak sa maj TB!!!!!!
dátum pridania: 07.02.2014
(3)
PPPPPPPNNNNNN
Ludia majte rozum toto neni banka toto je užera. Je viac inych bank a omnoho lepšich kde sa snažia vždy situaciu riešit ked ste v zlej situacii! Zo začiatku som bol spokojny ale teraz katastrofa. Ak mate tuto banku vas lutujem zoberte sa kto možte a utekajte kym je ešte čas! Z normalneho človeka, ktory mal všetko načas je neplatič za to že som sa dohodol som aj tak dostal upomienky nepočkali na nič ... Upomienky nehorazne 15 eur , 30 eur ked mate rozpočitany prijem 45 eur je vela za upomienky su nenažranci s chudobnych ludi chcu urobit žebrakov aj ked im vysvetlujete situaciu ze to zaplatite o par dni neskor aj tak vas daju hned do registra pre tuto banku je dobre ked okrada chudobnych ludi lebo podla mna vela ludi uz tuto banku opustilo a tak sa chcu obohadzovat ako vedia načo potom je ta komunikacia z bankou ked sa snimi dohodnete a aj tak vam daju upomienky idioti ...
dátum pridania: 07.02.2014
(3)
andy
Ked som si u nich zakladal pred 13 rokmi ucet bola to jedna slusna a seriozna banka. Posledne roky si robi s klientami co chce a nezaujima ich moj nazor ako klienta. Stale ma nutia do niecoho o co nemam zaujem. Velakrat som vyjadril svoj nesuhlas ale nikdy som nemal pocit ze by ich to zaujimalo. Ich jedinym cielom je zisk, klient je az na druhom mieste. Velmi dobre su si vedomi toho ze klienti budu nespokojni ale nakoniec aj tak u nich zostanu.Niekolko rokov som sa premahal a dufal ze sa trosku znormalizuju ale ako vidim este viacej pritvrdzuju. Dakujem pekne, stacio mi. Najblizsi tyzden s Tatra bankou koncim. Robia zo svojich klientov hlu*****v.
dátum pridania: 07.02.2014
(1)
Miroslav
Tatra banku beriem ako každú inú banku..ale keď prídete do banky a pracovník pred vami zhadzuje svojich kolegov a prezrádza bankové tajomstvo na klientov..no kto vie, či aj o mne nevraví iným klientom..že pán kudrák? zabúdate na profesionalitu a ak chcete uškodiť niekomu, dajte si pozor, aby ste nakoniec neuškodil sám sebe
dátum pridania: 11.02.2014
(0)
tur
ja to len zhrniem zakopte sa z inovaciami sa vam dobre inovuje ked okradate ludi... začnite robit to v banke aby boli ludia spokojny a nie hovadiny znižte si polatok za vedenie učtu nastavte jednu upomienku , neotravujte ludi neponukajte im blbe uvery ked to nezvladaju platit slovensko nema obrovske platy ako si vy myslite a nie to ešte na 45 eurove upomienky ... alebo banku zatvorte a uvery popresuvajte konečne k inej banke ... toto si myslim že hovori za všetko dakujem
dátum pridania: 13.02.2014
(1)
jolo
Davajte si pozor na Tatra banku maju zly system ak mate kreditnu kartu dobre si ju kontrolujte lebo možete patrit medzi tych ludi ktorym len tak ubudaju peniaze za nič jednoducho vas okradaju cez ich system ktory inovovali za naše peniaze zase sa pekne vyfarbila tato banka... Tatra banke už neverim nič ...
dátum pridania: 21.02.2014
(0)
Ďuro
Klientom T.B. som už 8 rokov,mám 3 hypoteky na nakup a rekonštrukciu domu. splacam načas ,pri výročí mi ponúkli o 1 percento vyžší úrok aj napriek tomu,že celkovo sa trend uberá iným smerom.Skrátka klienta ktorý platí mesačne 450 euro si nevážia,sa im máli.Zvažujem odísť z T.B. Pochybujem,že budem niekde spokojný, to sú banky nie charita.Aj napriek tomu,že sme v EU u nás na VÝCHODE je to inak. Napr. v Nemecku si môžeš požičať aj za 1,8 percenta a funguje to.Všetko je to nenažranosť ako aj v pripade mobilných operátorov. SLOVENSKO KRÁSNE HRDÉ NEMÁM ŤA RÁD
dátum pridania: 22.02.2014
(0)
marian
som klientom TB niekoľko rokov nemám u nich žiaden úver , kredit kartu proste nič. Chodí mi tam výplata pravidelne každý mesiac, a ich inovácie sú pre nás bežných klientov nad 40 rokov úplne na nič. Teraz keď zvyšujú poplatok za vedenie účtu v banke na 7 € ,musím túto banku opustiť . Mám pocit že klient bez dlhov ktorý banku využíva len na bežne veci ako úhrady transakcie a podobne nemá pre nich žiadnu cenu. Škoda bo som už na TB zvyknutý ale zvyknem si aj inde. Chcem sa opýtať neviete poradiť v ktorej banke je najnižší poplatok za vedenie a aký je postup pri rušení účtu?
dátum pridania: 26.02.2014
(0)
ms

Dobrý deň, ak ste klientom viac ako rok, tak by vašu žiadosť o zrušenie účtu mali vybaviť bez poplatku a bez problémov. Treba navštíviť pobočku a požiadať o zrušenie účtu. Porovnanie poplatkov najdete aj tu: http://www.mojeskusenosti.sk/skusenost/sluzba/127-porovnanie-poplatkov-v-bankach-za-vedenie-uctu/

dátum pridania: 10.03.2014
(0)
Pms

Nic ine si nezasluzite smradi

dátum pridania: 02.06.2017
(1)
peto
Došiel som na dohodnuté stretnutie s pracovníkom TB a snažil som sa mu vykresliť svoj problém že mám momentálne finančné problémy a nevládzem splácať všetky svoje závesky. Namiesto toho aby sa snažil mi nejako pomôcť tak na mňa pozeral nechápavo čo ja vôbec od neho chcem a prečo ho otravujem so svojimi problémami. Chytá ma zlosť zúfalstvo. Ale hlavná vec že všade počúvame že ak sa dostaneme do problémov mame komunikovať s bankou, ale čo ak banka nemá záujem a nechce komunikovať so nov?
dátum pridania: 03.03.2014
(0)
PJH
Neumerne zvysovanie poplatkov za balik, ktory ani nechcem. Pri uzatvarani zmluvy som platila za iny 49Sk a teraz vsetci maju jeden za 7eur! Predtym som mala 50% zlavu na balik za platbu kartou, teraz nic kedze nevyuzivam ich inovacie. Ucet, ktory momentalne takmer nevyuzivam, ale nechcela som ho rusit. Akonahle som sa dozvedela o dalsom zvysovani za balik, tak podho zrusit, ved poplatky za zrusenie uctu nie su. Prdlajs, kym som nedala na ucet 12eur, tak mi ho odmietla pracovnicka zrusit. Ked som pytala podrobne vycislenie poplatku po polozkach z ich cennika, odmietla ze ma nic do toho. A este sa ma snazila presvedcit, ze nieco robia pre mna, okrem toho, ze pouzivaju moje peniaze a ja im mam zato platit. A na dovazok otazka: Ci nechcem cerpat u nich uver, ktory mam u nich predbezne schvaleny. Mimochodom, zrusenie uctu trva 30dni.. podotykam, ze mi rozstrihla kartu, ktoru pouzivat uz nemozem a tym padom ani IB, zrusila mi vsetko, cize ucet nemam ako pouzit, ale 30dni platit este ano.
dátum pridania: 24.03.2014
(0)
M

rovnaká skúsenosť, už nikdy viac ...

dátum pridania: 18.01.2015
(0)
AB

Dobrý deň, ja som bola dlhoročnou klientkou Tatra banky a zažila som si za tie roky toľko neprofesionálneho prístupu a nedostatočných vedomostí pracovníkov Tatra banky, že to už nedokážem ani spočítať. V žiadnom prípade neodporúčam túto banku. Pokiaľ som mala v Tatra banke veľa peňazí, takmer raz týždenne mi telefonovali z tejto banky s rôznymi ponukami produktov, ktoré som nepotrebovala. Stálo ma dosť úsilia odolávať týmto ponukám zo strany banky, napriek tomu som sa nechala na niektoré nahovoriť a po ich založení som zistila, že obsahovali mnohé skryté poplatky, ktoré mi neboli vopred oznámené, predpokladám že boli zámerne zamlčané. Ako záujemkyni o hypotéku na byt mi ponúkli najvyšší úrok zo všetkých bánk, bez ohľadu na to, že som bola v tom čase ich dlhoročná klientka.V porovnaní s inými bankami majú veľmi vysoký poplatok za vedenie bežného účtu,takže Tatra banku nikdy viac.

dátum pridania: 20.02.2015
(0)
peto
- oblecenie,interier, umiestnenie pobociek je vyborne - bezne sluzby vyborne - pracovnici Tatra Banky nemaju zakladne znalosti o VOP vlastnej banky, vsetko konzultuju s Dialogom , co je este vsak horsie, z Dialogu som dostal dve uplne protichodne informacie - samostatnou kapitolou je internet banking , co bolo predtym jednoduche , stava sa zlozitejsie, napr. k odchadzajucej platbe si nemozete urobit poznamku , ktoru by nevidel prijemca, oproti FIO je IB neuveritelne tazkopadny a nelogicky Poplatky neviem posudit, lebo zostatok mam dostatocne vysoky aby mi ich Tatra Banka odpustila. Najviac ma rozosmiali, ked v pobocke NO som mal vlozit 3 eura na ucet a musel som predlozit preukaz totoznosti,pritom 4 metre od pokladne ma identifikovala pracovnicka. Tu v Prahe az od 100 000 Kc vyssie, pritom nariadenie EU je rovnake , akurat Tatra Banka si ho vysvetluje po svojom, pretoze som konzervativny este chvilu u nich vydrzim , ale ked budu dalej komplikovat IB asi odidem.
dátum pridania: 27.03.2014
(1)
Anonym
Tatrabanka je dobra, pokial nic nepotrebujete. Som v nej odkedy mam ucet (cca 8 rokov)a vzdy som mala pocit, ze okej mam drahsiu banku ale aj kvalitnu. VELKY OMYL Nadisiel den, kedy som naozaj nieco potrebovala. Prekvapila ma maximalna neprofesionalita, neschopnost personalu, ktory zavadza a aj vdaka nim som prisla o nemale peniaze. Neumerne zvysovanie poplatkov za ucet! Odchadzam inam, aj ked nemam ruzove okuliare, ze v inej banke to bude lepsie no urcite to bude aspon lacnejsie...
dátum pridania: 30.03.2014
(0)
GRBL
Tatra Banka? No kde by som mala začať. Pri zakladaní účtu mi neboli podané všetky informácie. OK, to sa dá pochopiť,aj keď informácie ako poplatky a zmeny na účte by mali vedieť ako modlitbu, keďže s tým pracujú každý deň. avšak, čo neviem pochopiť je výhovorka typu, nie sme povinní informovať o tom klienta. upresním. Bola som zrušiť účet hlavne z dôvodu, že bol zbytočne drahý oproti iným bankám a dosť ťažkopádny na môj vkus. pri rušení mi pracovníčka oznámila , že je tam poplatok 13,50 eur za zrušenie účtu. Vravím jej , že je nekorektné odomňa pýtať peniaze, kedže mi ani táto informácia pri zakladaní účtu ako iné mnohé neboli podané. A ona na to: NIE SME POVINÍ INFORMOVAŤ KLIENTOV O TÝCHTO POPLATKOCH (podotýkam arogantným hlasom s tendenciou hádavosti). No uznajte človek si chce šetriť peniaze, ale radšej ich dám do inej banky alebo do vankúša akoby som mala ja ako klient trieť takéto teatrálne správanie sa Tatra Banky a ich zamestnancov. Len zarábajte na nás na nezmyselných poplatkoch a skončíte že.?
dátum pridania: 21.04.2014
(0)
stevo
V Tatrabanke som uz 8 rokov bola to moja prva banka a jedina ktoru som zatial mal. Som SZCO cize musim mat dva ucty za vedenie ktorych musim teraz rocne zaplatit 168 eur. Zmenu vysky poplatku som sa dozvedel nahodou pri prezerani uctu. Myslim ze je to nekoraktne a neprofesionalne jednanie preto od TB odchadzam. PS: Nechapem k comu nam su banky. Maju moje peniaze ja im za to este musim aj platit a stat mi nedovoli fakturovat inak iba na jej ucet. Citim sa ako dojna krava kde stat ma drzi za uzdu a banka ma veselo doji.
dátum pridania: 03.05.2014
(0)
ms

Ja som tiez SZCO a nemusim mat podnikatelske konto. Mam len svoj sukromny ucet, ktory pouyivam ako podnikatelsky. Podla mojich vedomosti SZCO nemusi mat podnikatelsky ucet jedine ze pri svojej podnikatelskej cinnosti ho musis mat. Co sa tyka Tatra banky utekat odtial kumulacia ludi je tam neskutocna , neprofesionalny pracovnici co nemaju ani paru o tom co hovoria a za kazdu cenu sa Vam snazia nanutit ich \"inovacie najlepsie na svete\" som sa pobavil na slovensku mam CSOB tiez dvihli poplatky , co ma zaraza ye som klientom CSOB v cechach asi 4 roky a stale platim mesacny poplatok 90KC+ 6KC za SMS takze problem bude asi v slovenskom bankovom systeme. Proste SLOVENSKO = jeden velky bordel!!!!!!!!

dátum pridania: 03.05.2014
(0)
vlado

ja som mal podnikateľský účet vo VÚB, po pár mesiacoch platenia poplatkov som ho však zrušil a urobil som si účet vo FIO banke. Za 3 roky podnikania som potom nezaplatil ani cent na poplatkoch.

dátum pridania: 01.08.2015
(0)
nasranes3
Tatra banka je jedna arogantna institucia ktora na zaklade nevedomosti klienta zdiera vsetkych svojich malych klientov. Z banky som uz stiahol vsetky peniaze a zrusil ucet (ale aj tak musim este platit dvojnasobne poplatky). Vsetky banky sa chvalia ze za rok 2013 vybrali rekordne mnozstvo penazi na poplatkoch tak potom preco ihed skoro vsetky banky celoplosne dvyhli polatky/cest vynimkam ale ziadna slava/ Proste nenazranost z ich strany A na Kisku mlel Fico ze je uzernik tak potom co su banky vsak porusuju zakon. Tie Ficusove istoty to ma *****.
dátum pridania: 03.06.2014
(1)
STAR
Tato banka už nemá čo ponúknuť bežným klientom. Absolútne sklamanie z poplatku za vedenie účtu na 7 eur, a program odmeňovania hahaha to tak môžu skúšať na niekoho iného.
dátum pridania: 06.07.2014
(0)
Martina
K 1.6.2014 mi tatra banka poskytla debet na účte v sume 700,-eur.Ale o mesiac mi na účet nabehla výplata okolo 8.7.2014. Na druhý deň som išla z výplaty poplatiť účty cez internet banking a čakalo ma nemilé prekvapenie NEDOSTATOK PEŇAZÍ NA ÚČTE. Účet v mínuse a moja výplata fuč.Na účte je nezabezpečený úver , ktorý sa riadne spláca a ten je teraz ohrozený. Banka ma nechala bez finančných prostriedkov zobrala mi výplatu a nikoho to netrápi. Preto som podala sťažnosť voči neštandartnému postupu banky, banka k 1.7.2014 debet zrušila bez udania dôvodu . Pri tom debet som mala na rok. 10.7.2014 mi prišiel zdrap papiera z tatra banky , že môj debet bol k 1.7.2014 zrušený ako dosť skoro.Toto je zo strany banky hnusné *****, preto každému odporúčam nenaletieť na ich sľuby, ktoré sú neni schopný dodržať.Na vybavenie reklamácie majú 30dní, takže 30 bez finančných prostriedkov. Skončila som s touto bankou a to nehovorím , že účet je naďalej v mínuse a ten ešte ja musím mesačne splácať, takža takáto je pravda o tatra banke.
dátum pridania: 24.07.2014
(0)
Peter
Vec:Sťažnosť na postup Tatrabanky oddelenie pohľadávok v zast. p.On*****ek J***j Sťažnosť na postup Tatrabanky oddelenie pohľadávok v zast. p.Ondrejíček Juraj Vec: Stažnosť na postup Tatrabanky , neposkytnutie informácií o kontokorentnom úvere uzatvorenej na základe: ,,Zmluva o kontokorentnom úvere č. 80999......,,dalej len ,,úver,, kde vystupujem ako Ručiteľ-Avalista dalej len ,,Avalista,, neposkytnutie možnosti splácania, neposkytnutie podmienok a informácií o možnosti splácania kontokorentného úveru dalej len,,úveru,, Nakoľko v pôvodnej spoločnosti Adam tr.... s.r.o. kde som vystupoval ako spoločník a konateľ do 27.5.2013 spoločne s …................... na základe predaja 100% obch.podielu a uzatvorených zmlúv kde sa XY zaviazal prevziať ručenie uvedeného ,,úveru,, v protihodnote za predaj podniku, skladových zásob, hmotného a nehmotného majetku spoločnosti ,... nedošlo zo strany banky k akceptácii prevzatia ručenia na XY ,ale ručenie Blankozmenkou zostalo bez kontroly k bankového účtu spoločnosti, zrušeniu mojich dispozičných práv k uvedenému účtu ,..atd. Nakoľko si uvedomujem vzniknutú situáciu , osobné riziká a ručenie ku ktorému som sa zaviazal podpísaním Blankozmenky snažím sa riešiť vzniknutú situáciu mojou enormou snahou (podaných min. 5 žiadostí internou poštou o vyriešenie uvedenej situácie,návrhom riešením , požadovaním informácií , o spôsobe a možnosti splácania ,,úveru,, napriek viacerým žiadosťiam nedošlo a nedochádza zo strany Tatrabanky k poskytnutiu informácií a uvedeniu akou formou splatenia ,prípadných mesačných splátok má byť splatený uvedený kontokorentný úver. Naopak neustále dochádza k navyšovanie sankčných úrokov , úrokov z prečerpania ... , určenie obsahu ručiteľského závazku, výšku úrokov , výšku sankčných úrokov ,celkové vyčíslenie ,spôsob splatenia , podmienky uplatnenia Blankozmenky (nakoľko došlo k blokácii účtu v Tatrabanke vedeného na XY 261........./1100) , bankové koordináty účtu na splatenie uvedeného úveru, Dovolím si Vás požiadať ako Ručiteľ- Avalista o uverejnenie postupu na vyriešenie uvedenej situácie , -kontrolu správnosti postupu Tatrabanky a uvedeného pracovníka , -kontrolu správnosti vyčíslenie poplatkov a úrokov uvedeného úveru , -kontrolu vyčíslenia RPMN ktorá nie je uvedená v zmluve , ..atd. Dakujem za poskytnutie informácií elektronicky mailom na mail : luptak.patrik@gmail.com Kedže - pobočka Tatrabanky ,Bernolákova 3 ,Ružomberok 03401 mi odmieta napriek viacerým písomným a osobným urgenciám poskytnúť požadované informácie o uvedenom kontokorentnom úvere s odkazom :,,že nie som povinný a oprávnená osoba,, -kedže oddelenie pohľadávok Tatrabanky ktoré ma kontaktuje len telefonicky z 02/69204904 v komunikácii po predstavení p.Ondrejíčka Juraj mi odmieta poskytnúť akékoľvek informácie ohľadne uvedeného ,,úveru,, spôsobu ,podmienkach ,výške úrokov, spôsobe uplatnenie Blankozmeny,, s odôvodnením. ,,Nie som Vám povinný poskytnúť akékoľvek informácie o uvedenom úvere,, -nakoľko došlo k blokácii účtu vedeného na XY 2612....../1100 a tým pádom mi nie je umožnené splácanie dalších pravidelných úhrad, blokácii osobných finančných prostriedkov bez možnosti napriek mojej enormenej snahe (žiadosti, urgencie, zaslaných internou poštou (1x17.6.2013 ,1x 18.7.2013 , 1x7.2.2014, júl 2014 ,...osobnými návštevami na pobočke, telefonátmi,..) už minimálne od júla 2013 o vyriešeniu uvedenej situácie a splácaniu uvedeného úveru,k predloženiu zmenky Výslovne Vás žiadam ,ako som uviedol po viacerých žiadostiach, urgenciách, zaslaných internou poštou (1x17.6.2013 ,1x 18.7.2013 , 1x7.2.2014, júl 2014 ,...) ktoré som podal priamo na pobočke Tatrabanky Ružomberok za obdobie od 07/2013 doteraz prostredníctvom bankového poradcu p.B.. Ivana kedže je nemysliteľné napriek mojej výraznej snahe o možnosť splácania ,,úveru,, prostrednítvom samostatného účtu - vysporiadanie závazkov ako Avalistu kedže ,,Povinný,, XY konateľ spol. Adam ... s.r.o nenaplnil vzájomné dohody a závazky, nekomunikuje v absolútne žiadnou formou a tým pádom chcem predísť k neúmernému nárastu výšku úrokov , ručiteľskému obsahu a pod. -kedže nedošlo absolútne k žiadnej písomnej informácii poskytujúcej určenie obsahu ručiteľského závazku, výšku úrokov , výšku sankčných úrokov ,celkové vyčíslenie ,spôsob splatenia , podmienky uplatnenia Blankozmenky pracovník z odd.pohľadávok p.O******a J**** odmieta protiprávne nám poskytnúť informácie žiadam Vás výslovne o odpoved a riešenie vzniknutej sutuácie a neprofesionality Vášho pracovníka o poskytnutie požadovaných informácií v celom rozsahu mojej žiadosti . V prípade ,že nepríde k poskytnutiu uvedených informácií a riešeniu vzniknutej situácie a k dalšiemiu pretrvávanie neriešenia vzniknutej situácie podávam stažnosť v kópií aj na Národnú banku Slovenska za nedodržiavania poskytovanie informácií . Dakujem
dátum pridania: 06.08.2014
(0)
Suvo

Skoda namáhavé

dátum pridania: 02.06.2017
(0)
Brano
predcasne vyplatenie uveru - peniaze na ucte a cakam uz 2,5 tyzdna kedy to zrealizuju, predcasne splatenie kreditnej karty minuly mesiac + zrusenie no a tento mesiac mi dosiel vypis ze taka a taka splatka (karta zrusena a vyplatena) zrusenie uctu peknych 16 eur, (podotykam doklady o zruseni uctu, uctu kreditnej karty a predcasne splatenie uveru vsetko z oktobra)proste des a hroza, v jeden den 5x volali ci si to nerozmyslim a pod ze taka a taka ponuka (prestali ked im bolo ,,slusne,,povedane), inac spotrebny uver 16,9 % a to som ich klientom od 2003. tuto banku darmo ze ziskava nejake ceny vobec neodborucam. zamestnanci na pobocke ok ale zbytok by si zasluzil defenestrovat
dátum pridania: 13.11.2014
(0)
Brano

opat musim prispet k teme tej jednej zlodejskej a ... no ani nazvat sa to neda. namiesto stiahnutia jednej platby ako som pisal v predchadzajucom prispevku tak si pekne stiahli ako keby nic mesacnu splatku uveru ale a ze ten zbytok teda to predcasne splatenie zrealizuju k dalsiemu terminu, teda asik o mesiac. O to vacsia bomba je, ze mi stiahli normalne splatku kreditnej karty co je davno zrusena a davno predcasne vyplatena a este nejaka vypatlana ... na dialogu ze je to normalne. som za zrusenie tatrabanky.

dátum pridania: 16.11.2014
(0)
cenda
mozem suhlasit podvodnici vypracuju vam uver peniaze nedaju a vy platite poplatky za vsetko odhadcu vsetky mozne papiere a nakoniec vam peniaze zabudnu dat na ucet a vyhovaraju sa ze ich poslali na ucet ale ze ta deuha banka ich vratila a nakoniec vam maju zalozne pravo na nehnutelnost a trva to nekonecnek to zrusia a to chodite hore dole stoji vas to cas peniaze a tie vam nikto nevrati su to zlodeji a klamari nic nedodrzia co slubia radsej sa im vyhybajte oblukom a su neschopny takych neschopnych ludim este nevydel
dátum pridania: 24.11.2014
(0)
Robert M.
uplne bezdovodne mi odchadzaju zo studentskeho uctu peniaze najprv 20eur potom 30 teraz 70 a zase 20eur. Ked som to bol v banke riesit, veducej skoro oci vypadli ze ja si odkladam vsetky blocky a zapisujem si presne kde som minul peniaze. Ktomu mi na telefon chodia sms a mesacne vypisi a nikde to nesedi lebo viem ze som nic neplatil ani nevyberal. No a vysvetlenie v PN Tatrabanke bolo ze peniaze zom uz vybral skor ale odratali sa mi az teraz co je uplna hlupost a potom este namna skusala ze to budete mat na tom dalsom vypise pritom konkretne mi zmizli z uctu 20teho. Takze som uplne znechuteny ze nemozem verit banke kde mam ulozene peniaze uz 3roky.
dátum pridania: 16.12.2014
(1)
MIKO

Dobrý deň. Nedá mi nespomenút situáciu ktorú som zažil dnes v tatrabanke.Po niekolko hodinovom čakaní mi znechutený zamestnanec oznámil ze moje peniaze \"aj ked som mal nahlásený výber vačšej sumy 3 dni do predu/,pre mňa nemá.Že je to teraz problém že ani oni nedostali premie ktore im slúbili a zrušili ich deň pred vyplatením a nie som prvý na ktorého sa nedošlo .Po mojom ukľudnení som sa rozprával z jeho nadriadeným ktorý mi dal nový termín pre výber a spomenul.Tatrabanka momentálne ZACHRAŇUJE Reifku na Ukrajine a v Rusku kde tlači všetky peniaze.Ostal som šokovaný a radšej som ten výber ešte zvýšil na celú hotovosť ktorú som tam mal.Veď asi nikto z nás nechce prísť o svoje tažko zarobené peniaze.A vieme aká nestabilná je situácia v Rusku a na Ukraine .Tak uvidím či sa mi podarí dostať moje peniaze v2 termíne.Takže skúsenosť je to pre mňa parádna.Hodnotenie u mňa veľmi neprofesionálne!!

dátum pridania: 25.02.2015
(1)
autojesko

som klientom Tatra banky 25 rokov !!! ale po včerajšej návšteve vašej pobočky v city aréne v Trnave som sa asi rozhodnem pre inú bankovú inštitúciu pretože u vás zamestnávate sprostých ľudí ktorý si nevedia vážiť klienta! Prišiel som na pobočku v city aréne v TT predával som vozidlo a kedže musím do účtovníctva všetky transakcie robiť cez bankový účet vložili sme mne na môj firemný účet 12800,-eur ktoré som si hneď následne chcel vybrať z účtu čo mi nebolo umožnené pretože si mam výber nahlásiť dva dni dopredu?? následne som si mohol vybrať len 10000,- eur a zvyšných 2800,-eur my nechceli vyplatiť. Riaditeľka tejto pobočky zahlásila vetu že majú nahlásených veľa výberov!!!! Keby som chcel neohlásene vybrať 12800,- eur tak to pochopím ale kedže som ich tam pred minútou vložil a hneď chcel vybrať tak to považujem za neodbornosť a šikanu zo strany banky a hlavne že si za to účtujete poplatok! Tak toto ma dosť na*****o pretože som robil jednoduchú administratívnu bankovú operáciu ktorou som neohrozil výbery ani vklady tejto pobočky! Aké sú to pomery vo vašej banke keď si človek nemôže vybrať svoje peniaze! Čo za dementnú ***** ste zamestnali ako riaditeľku! Už som kontaktoval zástupcov médii a môžete sa tešiť na krásnu reportáž!

dátum pridania: 23.01.2016
(0)
Radannaa
PRAVDA! Nie jedna z nejhorších, najhoršia banka na Slovensku! Klamú, okrádajú a bez hanby! Ide mi na nervy ako vždy posielam osobne v banke prevodom peniaze na iný účet, zamestnanec mi tvrdí, že peniaze prídu okamžite, no napriek tomu, že som ich posielala do Tatra Banky tiež, prišli až po víkende! Vrchol! Nestalo sa mi to prvý krát! A to je len jeden prípad z mnoha, čo ma práve napadol! Na začiatku, keď som si založila účet som platila 5eur za vedenie účtu, potom mi poplatok bez varovania zvýšili na 7 eur! Okey, to som preglgla. Ale tie prkotiny ohladom internet benkinku? Nonsens! Chápem, ochrana účtu a podobne, ale na čo som nahrávala dialog, keď ten dialog ma nebol schopný po 2minútach brblania rozpoznať? Volám do banky ohladom informácií o mojom účte aby som sa mohla dostať do aplikácie, ktorú som samozrejme musela aktualizovať, neviem na kerú slávu, a nie sú schopný mi podať žiadne fakty! To kde sme?! Pomaly aj úsmev zamestnankyne mi spoplatnia! Neskutočne ma vytáčate a raz si to obchytí nejaký váš podriadený ked ma zastihne poriadne naštvatú! Mením si účet, prestupujem do inej banky! NAJHORŠIA BANKA! NEodporúčam nikomu! A budem to šíriť dalej, aby tajto banke nenaletel další úbohý človek! Tatra Banka pamataj: Karma je Zdarma!
dátum pridania: 22.06.2015
(2)
Rasto

Skusenosti s tatrabankou plusy su vela pobociek, pomerne dost bankomatov, rychle vybavenie uverov, inovacie, karta na pockanie, bezkontaktne platby, minus asi po VUB banke najdrahsia banka, peniaze z vasho uctu vyplatia bez problemov aj neopravnenym osobam s tym, ze ked vyplatia daco podvodnikom tak oni za nic nezodpovedaju ze vraj ked ich niekto oklame zodpoveda klient nie tatrabanka, zmluvy su velmi neseriozne, spekulativne a dokonca pre pravnikov nezrozumitelne, davaju automaticky rozhodcovske dolozky do zmluv, za vsetko pokuty, dorucuju pisomnosti cez kurierov s fikciou dorucenia, ked chcete predcasne splatit a maju vam dat vycislenie tak natahuju, hraju mrtveho chrobaka, ak si nevyhadate nedostanete vcas, ak vam maju poslat dolezity list o refixacii tak ho poslu v takej forme, ze to vyzera ako keby Vám z banky poslali daku nedolezitu reklamu, pri refixacii poslu ponuku na novu urokovu sadzbu, ktorá je 2x vyssia ako refinancovanie v inej banke, pripadne novy uver inde. Ak mate hypoteku s vysokym urokom v hocijakej banke, treba odist do inej kde je mensi. V podstate je jedno o aku banku sa jedna mbank, fio, unicredit , primabanka tam to mate o dost lacnejsie.

dátum pridania: 10.10.2015
(4)
Obcan
Vacsina ludi, co plati banke poplatky za bezny ucet, si za to mozu sami. Su lenivy sa preniest s uctom inde. Moj pohar trpezlivosti pretiekol v 04/2015, kedy som si prestahoval 3 ucty z VUB do FIO. Ked som si to preratal, za rok usetrim cca 500 EUR - prenesenie je komplikacia (trvale prikazy, inkasa, SIPO, oznamenie uradom o zmene atd) ... Netreba nariekat, ale zacat s tym nieco robit - banky len vyuzivaju Vasu lenivost ....
dátum pridania: 13.11.2015
(0)
autojesko
som klientom Tatra banky 25 rokov !!! ale po včerajšej návšteve vašej pobočky v city aréne v Trnave som sa asi rozhodnem pre inú bankovú inštitúciu pretože u vás zamestnávate sprostých ľudí ktorý si nevedia vážiť klienta! Prišiel som na pobočku v city aréne v TT predával som vozidlo a kedže musím do účtovníctva všetky transakcie robiť cez bankový účet vložili sme mne na môj firemný účet 12800,-eur ktoré som si hneď následne chcel vybrať z účtu čo mi nebolo umožnené pretože si mam výber nahlásiť dva dni dopredu?? následne som si mohol vybrať len 10000,- eur a zvyšných 2800,-eur my nechceli vyplatiť. Riaditeľka tejto pobočky zahlásila vetu že majú nahlásených veľa výberov!!!! Keby som chcel neohlásene vybrať 12800,- eur tak to pochopím ale kedže som ich tam pred minútou vložil a hneď chcel vybrať tak to považujem za neodbornosť a šikanu zo strany banky a hlavne že si za to účtujete poplatok! Tak toto ma dosť na*****o pretože som robil jednoduchú administratívnu bankovú operáciu ktorou som neohrozil výbery ani vklady tejto pobočky! Aké sú to pomery vo vašej banke keď si človek nemôže vybrať svoje peniaze! Čo za dementnú ***** ste zamestnali ako riaditeľku! Už som kontaktoval zástupcov médii a môžete sa tešiť na krásnu reportáž!
dátum pridania: 23.01.2016
(0)
Dasa
Tatra Banka je neseriozna a zdieracska po kazdej stranke.Neodporucam nikomu!!!
dátum pridania: 04.05.2016
(1)
BigB
Služby, ktoré ponúkate ok, akcie ok, ale aby som si musel vybavit voľno v robote kôli *****mu Playstation 4 a dajakej *****j súťaži tak to som ešte nezažil, človek tam sedi čaká kym ho obslúžia 30 minút aby mu povedali, že ma možnosť sa zapojiť do sútaže katastrofa toto mi mohli kludne povedať cez telefón dakujem neodporočúcam ľudí otravovať s takymi *****mi S pozdravom P. S. pobočka Teplická cesta pri Tescu Poprad.
dátum pridania: 29.06.2016
(1)
Condor
Mobil banking v Tatra Banke nepoužiteľný! Je to len pekná omalovanka ktorá funguje len fakt základné manuálne zadanie príkazu. Žiadne editácie ani pridanie predvolenych operácii! Väčšinu vecí je nutné realizovať cez počítač! POZOR! WEB STRÁNKA TATRA BANKY JE BLOKOVANÁ PRE VŠETKY MOBILNÉ ZARIADENIA! Takže cez mobil alebo tablet neurobíte nič! ZÁVAŽNÉ UPOZORNENIE: Do internet bankingu sa nedostanete bez karty a čítačky!!! Čiastočná náhrada cez aplikáciu čítačka v mobile. Nutné mať pre prístup pri sebe buď kartu a čítačku alebo mobil! V prípade problému krádež karty, a stačí že mobil je vybitý nie je možný prístup k účtu ani zablokovaniu karty!!! Prihlásenie do internet bankingu najzložitejšié na trhu! Nutné pamätať PID pridelený bankou, heslo a overenie cez kartu a čítačku. Ustavične automatické odhlasovanie po nejakých 2 minútach nečinnosti. Čas som nestopoval no kým nájdete VS na faktúre už je neskoro a znova celá procedúra prihlásenia! Mal som snahu kontaktovať banku, dialóg, programátora aplikácií aj web rozhrania. Odpoveď z ich strany že máme najlepšiu aplikáciu na trhu! Cenu za aplikáciu a web dostali asi len za grafiku a obrázky! Za funkcionalitu a mobilný (ne)prístup určité nie! Ak chcete mať účet plnohodnotne prístupný cez mobil alebo tablet tak ktorúkoľvek inú banku.
dátum pridania: 13.10.2016
(0)
Palo
Mal som ucet, zrusil som ho, ich produkty su nezmyselne a samoucelne, riadi ich ITckari a sposobom, aby si uabezpecili fleky do konca zivota, bez ohladu na to, ako sa tie "sluzby" divaju klienti, aby som splnil podmienku bonus, musel som min. 1x volat na infolinku a spytat sa na nejaku blbost aby mal hlasovu identifikaciu :D Uspesne som ucet zrusil :)
dátum pridania: 23.11.2016
(0)
Andrea
Som absolutne nespokojna co sa tyka spravania sa ku klientom. Ked som mala 16 rokov bolo mi nanutene zalozenie noveho uctu Tatra Personal Academy kedze to bola vraj podmienka k tomu aby som mohla dostat dodatonu kartu k uctu mojich rodicov. Nikdy som ucet nevyuzila kedze som ho ani nehcela. No mala som ho mat stale aktivny aby som mohla mat tu druhu kartu. Strasna blbost ale neriesila som to kedze ma to nic nestalo. 3 Mesiace po dovrseni 20. rokov mi prisla postou upomienka okolo 20 eur za nedovolene precerpanie. Ziadny mail o bliziacej sa zmene druhu uctu alebo podobne... Ked som sla do banky bolo mi povedane ze ak donesiem original potvrdenie o navsteve skoly a zaplatim to tak sa mi to vynuluje a peniaze mi vratia. Tak som šla do skoly, vybavila potvrdenie, medzitym mi prisla dalsia upomienka kedze som bola aj na dovolenke a ked som prisla o 2 tyzde znova do banky, čuduj sa svete uz nic z toho co povedali nebola pravda. 4 mesiace mi uctovali 7 eurovy poplatok za vedenie uctu + poplatky za upomienky. Pracovnicka v kuse o*****vala ze to nie je chyba banky ze musim teraz zaplatit skoro 30 euro. Bola som vysostne nahnevana a ziadala okamzite zrusenie uctu so zakazom kontaktovania ma na marketingove ucely (pre istotu kedze.. pri zruseni uctu som MUSELA uviest moje telefonne cisloa na otazku preco? som dostala odpoved: pretoze musite.) . Avsak aby toho nebolo malo pani z banky si odomna vypytala este dalsich 12 eur naviac! Vraj na to aby bolo mozne v priebehu 30 dní zrusit ucet. Naozaj som mala toho plne zuby a tak sme sa hned dohodli ze ziadam aby mi bolo tych 12 prevedenych na ucet v inej banke. Príšerna skusenost. Hlavne ked stale dookola pracovnici opakuju naucene frazy. Nulova ochota pomoct a zahmlievanie vseobecnych podmienok. Neodporucam.
dátum pridania: 11.07.2017
(1)
Maja112
Tak isto som velmi nespokojna!!! Na urovni mrazu cela komunikacia!! Tie pseudo bankarky alias hostesky oblecene akoby som sa nachadzala v bordeli nie v banke ma utvrdili len o tom ze spolupraca s tatrabankou je jedno velke fiasko. Stravili sme tam dve hodiny pomaly iba otvaranim uctu popri tom nam stihli aj ponukat zivotne poistky. Hroza
dátum pridania: 13.10.2017
(0)
martin
Ja som zatial s tatra bankou spokojný, hlavne s ich ineternet bankingom, jediná vec čo ma poriadne zarazil bol prístup jedného zamestnanca v pobočke Nitra Mlyny. Takého chrapuna dzeho a arogantneho som už dávno nestretol. Žiadne slusné chovanie k zákazníkovi, este si isiel robit posmech z človeka. Ja viem že majú toho dost, ale mali by sa vediet spravat k zákazníkovi aj za to sú platení. S ostatnými zamestnancami som nemal nikdy problém.
dátum pridania: 23.10.2017
(1)
Eric Financee
Potrebujete úvery na projekt, investície, osobné pôžičky, podnikateľské úvery, úvery na bývanie, študentské pôžičky, konsolidačné úvery a pôžičky na rôzne projekty? pre tých, ktorí chcú získať pôžičku od našej spoločnosti, mali by ste nás kontaktovať dnes na (ericfinancee@gmail.com alebo ericfinancee@outlook.com) alebo navštívte našu webovú stránku ericfinancee.wixsite.com/ericfinance a získajte svoj úver dnes.
dátum pridania: 20.11.2017
(1)
Zákazník TB
Mám v Tatrabanke štandardný účet 9 rokov. Internet banking super. Tá podivná vec ktorá sa volá Authenticator je síce otravná (prepisovanie kódov z A. napr. počas online prevodu peňazí) a asi viac menej zbytočná, ale dá sa prežiť keď nemám inú možnosť... Poplatky sú absurdne vysoké, napríklad za platbu do ČR cez IB asi 10 €. Neraz platím na konci mesiaca cez 20 € len za nejaké online prevody, platby kartou a výbery. Správanie personálu je nevyrovnané, niektoré pracovníčky Tatrabanky sú fajn a šikovné, iné sú príšerné až neschopné. Asi najlepšie skúsenosti mám s nimi z pobočiek v BA a NZ. Ale tá drzosť že prídem domov z Tatrabanky a o hodinu mi volajú z Tatrabanky že "či mi ich pracovníčka povedala o ich nejakej novej ponuke" a keď som potvrdil áno, že či im môžem povedať "čo som si z tej ponuky zapamätal". Tak som jej položil tel. V skratke = Tatrabanku stále vnímam ako dobrú a dôveryhodnú banku, ale zároveň ako predraženú až nenažratú. To že im nadmieru nezáleží na zákazníkovi je jasné, ale také sú asi všetky banky. Nezáujem a neváženie si zákazníka sa väčšinou samozrejme prejaví v ich komunikácii so zákazníkom, neochote ísť mu v ústrety, snahe ošklbať ho maximálne a dvíhať poplatky každý rok v nádeji že tí "menej bonitní" odídu a zostanú len tí "najlepší". Tatrabanka, najlepší idú pred Vami !!!
dátum pridania: 21.12.2017
(0)
Zuzana
Mam najhorsie skusenosti s tatra bankou, nic nefunguje ani app, ani internetbanking. Moj syn je v zahranici potrebuje peniaze a nejde mu absolutne nic, ani aplikacia, ani banking, ani vyber z bankomatu a ten pristup pracovnikov na pobockach je otrasny, normalne tam zamestnavaju nekvalifikovanych ludi. Tatra je najhorsia banka na Slovensku. Toto je najhorsia banka Slsp aplikacie aj internet banking vzdy funguje, absolutne som nemala ziadne problemy.
dátum pridania: 05.01.2018
(0)
abc
V tejto *****ke sa neda urobit ani taka jednoducha vec, ako skopirovat cislo uctu a musim ho prepisovat rucne ako taky *****. Prihlasenie do uctu a odoslanie platby trva vecnost kym naklepem vsetky tie kody z citacky. Parodia na internetove bankovnictvo. Praveka technologia Flashu a plastovej citacky? Ked sa hraju na superzabezpecenie, preco nepouziju standardne 2FA?
dátum pridania: 29.01.2018
(0)
Chris Young
Pozor !!! Ramsay Hill Finance Plc ponúka podnikateľom možnosť ľahko získať pôžičky v rýchlom, transparentnom a efektívnom prostredí. Naše odborné znalosti a medzinárodné štandardy zabezpečujú našim klientom kvalitné služby a dodávky. Našou hlavnou službou je poskytovanie medzinárodného projektového financovania podnikom, firmám a organizáciám pre významné projekty rozvoja pôdy v oblasti voľného času, cestovného ruchu, zábavy a stavebníctva, ponúkame aj individuálny úver , súkromný úver, splátkový úver; Úvery Ramsay Hill Finance Plc Prehľad: Úvery sa v súčasnosti pohybujú od 5 000,00 USD do 4,5 milióna dolárov. maximálna splatnosť je 18 mesiacov; pre väčšie úvery nájdete v sekcii MSP * Nevyžaduje sa auditovaná účtovná závierka * Flexibilné zabezpečenie v závislosti od veľkosti úveru (tovar pre domácnosť, obchodné vybavenie, tovar na sklade, vozidlá, majetok atď.) Flexibilné požiadavky na dokumentáciu * Dlhoročný klient s dokonalým splácaním spĺňa nároky na následné zľavy z úrokových sadzieb a dokonca rýchlejšie spracovanie úverov. Láskavo berte na vedomie, že všetky žiadosti podliehajú hodnoteniu na mieste niektorým z našich zástupcov pred rozhodnutím výboru. Ramsay Hill Finance Plc Kontaktné informácie: Kontaktný e-mail: ramsayhillfinance@usa.com Ďakujeme za váš čas, želáme vám to najlepšie ... S úctou, Chris Young Úrad pre publicitu Ramsay Hill Finance Plc
dátum pridania: 03.03.2018
(0)
Dušan
Výber z bankomatu ako ich klient. Väčšie množstvo v 50 EUR bankovkách. Za zamenenie vo vnútri banky pýtajú poplatok. Bankárska chamtivosť a zderstvo nepozná hranice. Hneď ruším účet. Ale toto by mala zakázať NBS.
dátum pridania: 06.04.2018
(0)
Dušan
Výber z bankomatu ako ich klient. Väčšie množstvo v 50 EUR bankovkách. Za zamenenie vo vnútri banky pýtajú poplatok. Bankárska chamtivosť a zderstvo nepozná hranice. Hneď ruším účet. Ale toto by mala zakázať NBS.
dátum pridania: 06.04.2018
(0)